Floristika ve škole

Naši žáci druhého stupně se v rámci pracovních činností nevěnují jen práci s technickými materiály, přípravě pokrmů a volbě povolání, ale také pěstování a ošetřování pokojových rostlin. Tentokrát dostali za úkol zvelebit prostory školních chodeb. Tento úkol spočíval ve vytvoření seznamu a počtu jednotlivých květin, výběru správných květináčů, sestavení finančního rozpočtu, samotného přesazení a úklidu. Volba padla na hliněné květináče různých velikostí a tvarů v počtu 115 kusů včetně podmisek. Ano, tolik nových květináčů nám teď zdobí naše chodby. Protože u nás ve škole učíme v souvislostech, tak každý květináč je navíc opatřen štítkem s názvem květiny. Zde nám pomohl a přiložil ruku k dílu i pan učitel z přírodopisu. V přiložené fotogalerii můžete posoudit, jak se žákům podařilo tento úkol splnit.